Page 194 - ЛІТЕРАТУРНИЙ ОГЛЯД
        P. 194
     194
                  стінки  труб  і  наступного  швидкого  поширення  вздовж  їх  осі,  виявили
                  найбільшу  кількість  елементів  окрихчення  і  найсильніше  зниження  ударної
                  в’язкості.
                                             0,9
                                                 10.1                     L-C     C-L
                                             0,8 11.1 10.2                         ОМ
                                                                                   ЗТВ
                                                       11.2
                                            KCV екс  / KCV вих  0,6 10.3  11.1
                                                                                   М Ш
                                                        10.1
                                             0,7
                                              0,5     12.1     11.3
                                                                12.1
                                             0,4
                                                             12.2
                                             0,3                       12.3
                                             0,2                                  11.3
                                                0,00        0,05       0,10        0,15
                                                                 S / S
                                                                   кр
                    Рисунок 4.10 – Кореляційна залежність між втратою внаслідок експлуатації
                   ударної в’язкості KCV      експ  / KCV  та фрактографічним показником S  / S для
                                                                                                      кр
                                                          вих
                       металу різних зон ЗЗ після різної кількості циклів гідроопресовування.
                                       Позначення точок розшифровані в табл. 4.2.
                         Виявлені фрактографічні ознаки деградації металу осьових ЗЗ на трубах
                  нафтогонів  вказують  і  на  зростання  схильності  тривало  експлуатованого
                  металу ЗТВ до корозійного розтріскування, і про полегшення руйнування під
                  час  гідроопресовування  нафтогонів.  З  цими  аспектами  деградації  металу
                  різних  зон  ЗЗ  слід  рахуватися,  оцінюючи  фактичний  структурно-механічний
                  стан  металу  тривало  експлуатованих  труб  нафтогонів.  Адже  під  час
                  експлуатації нафтогонів трапляються і пікові перенавантаження, і неможливо
                  усунути  негативний  корозійно-наводнювальний  вплив  транспортованих
                  нафтопродуктів.





