Page 76 - НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ
P. 76

76

               агропромислової  та  харчової  продукції  припадає  саме  на  зернові  та  олійні

               культури.  Зростає  також  експорт  молочної  продукції,  продуктів  переробки

               овочів,  кондитерських  виробів,  готових  м’ясних  виробів,  борошна.  Водночас

               частка  продукції  металургійного  виробництва  зменшилась  від  24%  до  16%, а

               машинобудування – залишилась практично незмінною. За оцінками аналітиків

               така тенденція буде зберігатися впродовж наступних декілька років.

                      Під  час  виробництва  сільськогосподарської  продукції  на  аграрних  та

               харчопереробних  підприємствах  використовують  дороговартісні  імпортні

               виробничі  лінії  та  агрегати.  Зокрема,  сільськогосподарські  підприємства

               використовують імпортні зернозбиральні комбайни різних марок, такі як: John

               Deere, Claas, Massly Ferguson, New Holland, Volvo.

                      На     харчопереробних          підприємствах        використовуються          імпортні

               технологічні  лінії  для  виробництва  готових  харчових  продуктів  «DIL180»,

               «Coruma»  (Німеччина-Швейцарія)  та  автоматичні  лінії  для  їх  фасування

               «Infleks» (Іспанія).

                      Для  зберігання  готової  продукції  широко  використовують  холодильні

               установки,  які  укомплектовані  потужними  компресорами  вітчизняного  та

               імпортного виробництва, зокрема, таких як НФ-611, НФ-811, П110, П220 тощо.

               Компресори  типу  КТ-6,  які  забезпечують  гальмівні  системи  рухомого  складу

                                                                                                    2
               залізничного  транспорту  стисненим  повітрям  під  тиском  <  9  кг/см ,  широко
               використовують  на  тепловозах  серій  ТЕЕ,  ТЕ7,  ТЕП60  та  маневрових

               тепловозах ТЕМ1 і ТЕМ2.

                      Однією із важливих складових такого обладнання є деталі типу «вал»: ко-

               лінчасті та розподільчі вали, пальці поршнів та мотовила, варіатори, ротори та

               кришки електромоторів, соломотряси, шківи, ротатори найрізноманітніші дета-

               лі циліндричної форми із алюмінієвих сплавів та сталей. Такі деталі експлуа-

               туються у складних умовах контакту з частками абразиву (піску) і тому швидко


               зношуються  та  спричиняють  неможливість експлуатації  всього агрегату  [180-
               186]. Як правило, такі деталі є дорогими, а їх заміна на нові істотно підвищує


               вартість продукції.
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81