Page 198 - Кулик В.В.
        P. 198
     198
                         Таким  чином,  попри  низьку  високотемпературну  пластичність,
                  відсутність  негативного  впливу  низької  температури  і  корозивного
                  середовища  на  циклічну  тріщиностійкість  доевтектоїдної  графітизованої
                  сталі,  за  характеристиками  міцності,  циклічної  тріщиностійкості  і  опором
                  пошкоджуваності вона не задовольняє вимоги згідно розробленої концепції
                  створення нових колісних сталей.
                  Рисунок 4.17 – Залежність пошкодженості поверхні кочення модельних коліс
                     від циклічної в’язкості руйнування ΔK  : ● – сталь марки 2; ■ – марки Т;
                                                                    fc
                                 ▲ – марки Т ; ○ – доевтектоїдна графітизована сталь.
                                                м
                         4.3. Сталі з твердорозчинним зміцненням
                         Сталі  для  залізничних  коліс  нового  покоління  повинні  бути
                  високоміцними за зниженого вмісту вуглецю, мати високу тріщиностійкість
                  за  статичного  (K ),  динамічного  (K ,  KCV)  і  циклічного  (K ,  K )
                                                                                                      th
                                                                  ID
                                         IC
                                                                                                             fc
                  навантажень,  володіти  підвищеною  термічною  стабільністю  структурно-
     	
