Page 6 - НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ
P. 6

4
       ра, сьогодні, завтра» (Київ, 2016); ІV Міжнар. наук.-практ. конф. «Титан 2016: виро-
       бництво  та  використання  в  авіабудуванні»  (Запоріжжя,  2016);  7th  world  congress
       «Aviation in the XXI-st century: Safety in aviation and space technologies»(Kyiv, 2016);
       5th Int. Acad. Conf. «Mechanical engineering, materials science, transport» (Lviv, 2016);
       9th Int. Conf. of young scientists on welding and related technologies (Kyiv, 2017); VІІІ
       Міжнар. техн.-практ. конф. «АВІА-2017», (Київ, 2017); Міжнар. наук.-практ. конф.
       «Титан  2018:  виробництво  та  використання  в  Україні»  (Київ,  2018);  9th  Int.  Conf.
       «Welding  and  related  technologies  –  present  and  future»  (Kyiv,  2018);  14-й  Міжнар.
       симпозіумі українських інженерів-механіків у Львові, (Львів, 2019); Young Scientists
       Conf. on Materials Science and Surface Engineering (Lviv, 2019).
            У повному обсязі дисертаційна робота доповідалась на науковому та кваліфіка-
       ційному семінарі «Проблеми матеріалознавства та інженерії поверхні металів» Фі-
       зико-механічного інституту ім. Г.В. Карпенка НАН України.
            Публікації.  Основний  зміст  дисертації  відображено  у  26  друкованих  працях,
       зокрема, в 11 статтях у наукових фахових виданнях, з них 7 статей у виданнях, які
       включені до міжнародної наукометричної бази Scopus, 2 з яких у виданнях, що вхо-
       дять до Q1 іQ2, 2 статті – у наукових періодичних виданнях інших держав, 14 тез і
       матеріалів міжнародних та всеукраїнських наукових конференцій.

            Структура та обсяг роботи. Дисертація складається зі вступу, 7 розділів, зага-
       льних висновків, списку використаних літературних джерел та 2 додатків. Загальний
       обсяг роботи становить 170 сторінок, вона містить 76 рисунків, 7 таблиць, бібліог-
       рафічний список із 210 найменувань.

                                      ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ

            У  вступі  викладено  загальну  характеристику  роботи:  обґрунтовано  актуаль-
       ність теми дисертації, сформульовано мету дослідження та визначено шляхи її дося-
       гнення, сформульовано наукову новизну та практичну цінність отриманих результа-
       тів. Вказано зв'язок роботи з науковими проєктами та темами. Відзначено особистий
       внесок здобувача, наведено відомості про апробацію та публікації за темою дисерта-
       ції, а також коротко описано її структуру та обсяг.

            У першому розділі висвітлено аналітичний огляд літературних джерел, прове-
       дено критичний аналіз переваг і недоліків використання титану та його сплавів у ві-
       тчизняному авіабудуванні, де основну увагу  сконцентровано на використанні дво-
       фазного титанового сплаву ВТ22 у конструкціях літаків марки «Ан», досвід їх екс-
       плуатації та аналіз експлуатаційних руйнувань таких конструкцій. Показано, що пе-
       реважальна  кількість  випадків  виходу  з  ладу  деталей,  виготовлених  з  титанового
       сплаву  ВТ22,  пов’язана  зі  зношуванням  вузлів  тертя,  оскільки  сплаву  притаманні
       низькі триботехнічні характеристики.
            Розглянуто використання газового азотування титанових сплавів для підвищен-
       ня їх триботехнічних характеристик. Показано, що на сьогоднішній день приділяють
       багато  уваги  інтенсифікації  азотування  для  підвищення  якості  зміцнених  шарів  і
       зниження енерговитрат під час реалізації процесу насичення. Проаналізовано осно-
       вні методи азотування, подано їх класифікацію та обговорено доцільність викорис-
       тання. Розглянуто основні підходи до інтенсифікації азотування. Обґрунтовано мо-
       жливість інтенсифікації насичення азотом шляхом попереднього ХППД титанових
       сплавів. Сформульовано мету та задачі роботи.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11