Page 413 - НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ
P. 413
413
— ввімкнути подачу повітря на електрометалізатор;
— ввімкнути живлення дуги і подачу дроту.
3.17. ввімкнути металізатор і нанести покриття на поверхню деталі за три
проходи – товщина напиленого шару за один прохід – 0,1…0,25 мм.
3.18. Після напилення трьох шарів покриття вимкнути обертач з закріпленою
деталлю та здійснити контроль його товщини тричі замірявши діаметри у
кожному з трьох поперечних перерізах штангенциркулем ШЦ-1І—160-
0,05 ГОСТ 166-89 (табл. 3).
3.19. Здійснити візуальний контроль напиленої поверхні на наявність тріщин
та відшарувань, застосувавши лупу ЛИ-3-10 ГОСТ 25706-83. Перевірити
діаметр напилених поверхонь деталей на відповідність оптимальному
розміру штангенциркулем ШЦ-11—160-0,05 ГОСТ 166-89. Тріщини та
відшаровування не допускаються.
Таблиця 3 – Розміри корінних шийок валів дизельного двигуна після
напилення ЕДП із ПД
Номінальний діаметр Діаметр корінних шийок вала після
Тип вала
корінних шийок вала напилення ЕДП із ПД
розподільчий 30 − − , 0 , 0 06 31,4
09
колінчастий 130 -0,052 -0,025 131,8
3.20. Товщина напиленого ЕДП на деталях має бути в межах 0,5…1,5 мм.
3.21. Деталі з напиленим покриттям берегти від ударів і падінь.
Вигляд розподільчого та колінчастого валів дизельного двигуна з
напиленими ЕДП з ПД наведено на рисунках 6 та 7.