Page 280 - DISS_NYRKOVA
P. 280
280
Ймовірність корозійного розтріскування, обчислена за даними
наземного технічного діагностування, знаходиться в межах від 0,153
«низька» до 0,539 «підвищена», рис. 7.5, б (крива 4) на ділянці від км 221,3
до км 221,8.
«Підвищений» сумарний вплив чинника «корозія», рис. 7.5, б
(крива 1) обумовлений комбінацією середньої агресивності ґрунту та
лужного значення рН ґрунту, що підвищується наявністю автодороги та
ЛЕП в радіусі 1 км. Відмічено підвищення сумарного впливу чинника
«захист від корозії», , рис. 7.5, б (крива 2) внаслідок існування зміна знаку
градієнта потенціалу і його значень від +8 до -85 мВ, що вказує на
погіршення захисних властивостей покриву.
Сумарний вплив чинника «механічні напруження» , рис. 7.5, б (крива
1), як і за даними проектної, виконавчої та експлуатаційної документації
залишається «підвищеним».
Отже, за результатами оцінювання встановлено, що на дослідженому
магістральному газопроводі С виявлена ділянка з підвищеною ймовірністю
корозійного розтріскування від км 221,3 до км 221,8. За наявнми даними на
ділянці км 221,4 цього газопроводу сталася аварія через корозійне
розтріскування.
Представлені результати свідчать про те, що розроблена методика
дає можливість досить точно визначити ділянки з підвищеною
потенційною корозійною небезпекою.
Висновки до розділу 7
1. Розроблено нову концепцію комплексного обстеження й
діагностики магістральних газопроводів, відповідно до якої аналіз даних
проектної, виконавчої й експлуатаційної документації на газопровід,
обробка результатів наземного технічного діагностування виконуються на
базі формалізації наявних знань про причини корозійного розтріскування,