Page 256 - DISS_NYRKOVA
P. 256

256


                  розтріскування  від  відстані  по  осі  магістрального  газопроводу  від

                  компресорної станції.



                         7.1.2      Методика         оцінювання          ймовірності          корозійного

                  розтріскування за даними наземного технічного діагностування



                         Після  визначення  ділянок  магістрального  газопроводу  з  «дуже

                  високою»  та  «підвищеною»  ймовірністю  корозійного  розтріскування

                  обстежуваної  ділянки  магістрального  газопроводу  за  даними  проектної,

                  виконавчої  та  експлуатаційної  документації  необхідно  приступити  до

                  другого  етапу  визначення  корозійної  небезпеки.  Для  цього  проводять

                  наземне  технічне  діагностування  та  лабораторні  дослідження,  за

                  результатами  яких  виявляють  чинники  корозійного  розтріскування  та  їх

                  чисельні показники.

                         Слід зауважити, що деякі основні та додаткові чинники корозійного

                  розтріскування  за  даними  наземного  діагностування  та  лабораторних

                  досліджень  відрізняються  від  цих  чинників,  визначених  за  даними

                  проектної, виконавчої та експлуатаційної документації.

                         При  проведенні  наземного  технічного  діагностування  по  трасі

                  магістрального  газопроводу,  в  першу  чергу,  треба  визначити  чисельні

                  показники та проаналізувати вплив основного чинника «корозія»,  C  на
                                                                                                      fi

                  i-тій  ділянці  газопроводу.  Його  чисельні  значення  визначають  в

                  залежності від корозійної активності ґрунту, а саме, від швидкості корозії

                  стінки  труби  у  ґрунті.  Рекомендовані  значення  чисельних  показників

                  цього чинника наведені в  табл. 7.7.

                         Для  визначення  додаткових  чинників,  що  зв’язані  з  основним

                  чинником «корозія»,  G       kCf  , слід використовувати наступну інформацію:

                  дані щодо рН ґрунтового електроліту та наявність корозійно-небезпечних


                  компонентів  у  ґрунті  як  у  трасових  умовах,  так  і  шляхом  проведення
   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261