Page 6 - Марков А
P. 6

4

Всеукраїнських конференціях молодих вчених „Сучасне матеріалознавство:
матеріали та технології” (Київ, 2008 , 2011 рр.), 14th International Conference
“Mechanika-2009” (Kaunas, 2009 р.), 11th Polish-Ukrainian-German Summer School on
Fracture Mechanics “Corrosion-hydrogen damaging of metals and non-destructive testing of
their defectiveness” (Lviv, 2009), ІІ, ІІІ та ІУ Міжнародних науково-технічних
конференціях “Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його
діагностування і прогнозування” (Тернопіль, 2011, 2013, 2015 рр.), ІІ Всеукраїнській
науково-технічній конференції студентів, аспірантів і молодих науковців
“Зварювання та споріднені процеси і технології” (Миколаїв, 2012 р.), III
Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених та студентів
“Фізика і хімія твердого тіла. Стан, досягнення і перспективи” (Луцьк, 2014 р.).

       Робота в повному обсязі доповідалася та обговорювалася на розширених
наукових семінарах “Проблеми матеріалознавства та інженерії поверхні металів”
Фізико-механічного інституту ім. Г. В. Карпенка НАН України та
“Матеріалознавство, діагностика матеріалів і конструкцій” Тернопільського
національного технічного університету імені Івана Пулюя МОН України.

       Публікації. За матеріалами дисертаційної роботи опубліковано 30 наукових
праць, 26 з них статті, 12 з яких надруковано у наукових фахових виданнях України
(5 з них входить до бази даних Scopus).

       Структура та обсяг роботи. Дисертаційна робота складається зі вступу, 5
розділів, висновків, переліку використаних джерел та додатків. Основний обсяг
роботи: 162 сторінки, 91 рисунок, 16 таблиць, бібліографічний список із 233
найменувань та 4 додатки.

                                        ОСНОВНИЙ ЗМІСТ
       У вступі проаналізовано та обґрунтовано актуальність оцінювання технічного
стану теплотривких сталей після тривалої високотемпературної експлуатації на гинах
головних парогонів ТЕС (сталь 12Х1МФ) та в елементах кріпильної арматури ЦВТ
парової турбіни ТЕС (сталь 25Х2М1Ф), доцільність урахування специфіки деградації
металу різних зон гину та пошуку шляхів відновлення властивостей арматури.
Визначено мету досліджень та основні напрями її досягнення, наукову новизну і
практичну цінність отриманих результатів.
       У першому розділі на основі огляду літератури проаналізовано конструктивні
особливості та умови експлуатації гинів головних парогонів та кріпильної арматури
ЦВТ парової турбіни ТЕС, типові причини їх пошкоджень, підходи та
характеристики для оцінювання їх роботоздатності, вплив експлуатаційних
чинників на властивості сталей цих конструктивних елементів. Сформульовано
основні завдання дисертаційної роботи та визначено напрямки їх вирішення.
       У другому розділі описано досліджені матеріали, зразки, обладнання та
використані методики.
       Досліджували ощаднолеговані теплотривкі сталі відповідальних і складно
навантажених елементів теплоенергетичного устаткування: 25Х2М1Ф елементів
кріплення (гайки і шпильки для з’єднання корпусних частин ЦВТ парової турбіни
ТЕС) та 12Х1МФ пароперепускного (тонко-) та головного (товстостінного) гинів
парогонів ТЕС.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11